Vår scoutstuga ligger i naturskönt läge i Brösarps norra backar med skogen i ryggen, backarna åt väster och byn Brösarp söderöver. Bara ett stenkast från skåneleden!

På kvällarna är det scoutmöten i stugan men på helgerna är den oftast ledig. Du kan hyra vår stuga för privata arrangemang såsom kalas, övernattning, konstutställning eller dylikt.

Under vår, höst och vinter är stugan möblerad för våra scoutaktiviteter och erbjuder då främst golvförläggning.

Under sommaren är stugan möblerad som en vanlig villa med 3 sovrum, stort vardagsrum med utgång till uterum samt kök och 2 toaletter

Stugan hyrs ut både dygn och veckovis.

Intresserad och vill veta mer? Kontakta Stugfogde Katarina Lindholm på katta.lindholm@gmail.com eller 0736-939591

Brösarps scoutkår